Tworzenie i konfiguracja strony w Bitrix24: Przewodnik krok po kroku

12
dni
01
godziny
52
minuty
52
sekundy
12
Days
01
Hours
52
Minutes
52
Seconds

Email marketing w CRM: tworzenie i automatyzacja newsletterów

Kiedy?

14:00 (GMT+1),
16 kwietnia

Gdzie?

Online,
ZOOM

Pomoc w budowaniu
Twojego biznesu

Pomożemy Ci zbudować sprzedaż online i pokażemy, jak kontrolować marketing w firmie

Zrozumienie
Twojego biznesu

Ten webinar pomoże Ci lepiej
zrozumieć, dlaczego marketing w firmie nie działa 

Najnowsze
Innowacje

Dzięki naszemu webinarowi będziesz mógł
poznać innowacje 

Darmowy
Udział
Otrzymasz darmowy dostęp do naszego webinaru, a jakość informacji pozostanie na wysokim poziomie

Dla kogo?

Marketerzy i specjaliści ds. email marketingu

Osoby, które chcą poprawić swoje umiejętności w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami emailowymi oraz dowiedzieć się, jak integracja z CRM może zwiększyć efektywność ich pracy.

Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw

Przedsiębiorcy dążący do optymalizacji swoich działań marketingowych i wykorzystania email marketingu do wzmocnienia relacji z klientami oraz zwiększenia sprzedaży.

Menadżerowie ds. obsługi klienta i administratorzy CRM

Profesjonaliści zajmujący się zarządzaniem danymi klientów, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać CRM do segmentacji odbiorców i personalizacji kampanii emailowych w celu zwiększenia zaangażowania.

YouTube:


Kluczowe punkty do nauki

Wprowadzenie do email marketingu i jego znaczenie

- Omówienie roli email marketingu we współczesnym biznesie i jego przewag nad innymi kanałami komunikacji.
- Przykłady udanych kampanii emailowych i ich wpływ na wyniki biznesowe.

Tworzenie i optymalizacja kampanii emailowych

- Przewodnik po tworzeniu atrakcyjnych i efektywnych wiadomości email, w tym projektowanie i treść.
- Porady dotyczące personalizacji wiadomości w celu zwiększenia zaangażowania i konwersji.

Integracja CRM z email marketingiem

- Jak systemy CRM pomagają w zarządzaniu kontaktami i segmentacji odbiorców dla bardziej ukierunkowanych wysyłek.
- Krok po kroku demonstracja konfiguracji CRM do wsparcia kampanii email marketingowych.

Automatyzacja i analiza wyników

- Konfiguracja zautomatyzowanych kampanii emailowych i wysyłek triggerowych dla zwiększenia efektywności.
- Wykorzystanie analityki do oceny sukcesu kampanii i wprowadzania ulepszeń na podstawie danych.

Zarejestruj się
Tu załadowany zostanie formularz CRM